Departamentul de Informare, Promovare și Mediatizare (DIPM) funcționează ca un hub strategic de comunicare și brand management, sprijinind dezvoltarea pe termen lung a Universității de Medicină și Farmacie din Craiova.
Prin activitatea sa, departamentul urmărește promovarea coerentă a valorilor, identității și performanțelor UMF Craiova, precum și dezvoltarea unei relații transparente și constante cu comunitatea academică, mass-media și publicul larg.
Misiune:
- Departamentul de informare, promovare și mediatizare al UMFCV (DIPM) integrează eforturile de comunicare instituțională, în principal externă.
- Departamentul susține identitatea instituțională și imaginea publică a UMF Craiova printr-un management profesionist al comunicării și al brandului universitar, asigurând unitatea mesajelor, consecvența vizuală și relevanța discursului instituțional.
Obiective:
- Consolidarea brandului UMF Craiova ca instituție de învățământ superior medical de excelență;
- Creșterea vizibilității universității în mediul academic, profesional și public;
- Asigurarea coerenței identității vizuale și a mesajelor instituționale;
- Dezvoltarea unei comunicări eficiente cu publicurile interne și externe;
- Susținerea proceselor de internaționalizare și recrutare academică prin comunicare strategică.
Tipuri de activităţi:
DIPM contribuie la dezvoltarea continuă a întregului sistem de identitate vizuală a UMFCV, colaborează și susține facultățile, departamentele, entitățile operaționale UMFCV în procesul de păstrare a integrității imaginii vizuale instituționale prin:
- elaborarea și implementarea strategiilor de comunicare instituțională și promovare;
- managementul brandului UMF Craiova, cu definirea, aplicarea și monitorizarea identității vizuale și a liniilor de comunicare;
- coordonarea utilizării elementelor de identitate instituțională (logo, culori, tipografie, tone of voice) în toate materialele oficiale;
- realizarea și gestionarea materialelor de promovare (print, digital, multimedia);
- administrarea și dezvoltarea prezenței online a universității (website, social media, platforme digitale), în concordanță cu valorile și strategia de brand;
- relaționarea cu mass-media și gestionarea comunicării publice a universității;
- promovarea evenimentelor academice, științifice, culturale și instituționale;
- susținerea comunicării interne și a culturii organizaționale;
- monitorizarea imaginii publice a universității și a percepției brandului instituțional;
- colaborarea cu facultățile, departamentele și structurile administrative pentru alinierea comunicării la strategia instituțională.
Echipa DIPM:
- Andreea Cotora, librar
- Claudia Oprițoiu, fotograf
- Robert Rovența, webmaster
- Dana Ștefan, grafician
- Paul Teculescu, videografer
- Prof. Xenia Negrea, director DIPM
Contact: comunicare@umfcv.ro
Urmăriți-ne: