Asistenţii universitari care nu au absolvit Modulul psihopedagogic sunt rugaţi să consulte pagina Modulului pentru mai multe detalii despre pregătirea pedagogică şi reactualizarea informaţiilor din acest domeniu.
· Schimbări actuale şi în perspectivă în relaţia educaţie medicală – sisteme de sănătate – comunitate în secolul XXI
· Funcţiile şi atributele cadrului didactic la medicină
· Elemente fundamentale de predare-învăţare la medicină; învăţarea de tip adult
· Educaţia bazată pe obiectivele/rezultatele învăţării
· Educaţia medicală bazată pe competenţe
· Metode de predare la Medicină (curs magistral, lp, învăţatul pe coridor, învăţatul la patul bolnavului, e-learning)
· Evaluarea studenţilor la Medicină
· OSCE – Evaminare clinică structurată obiectivă (filosofie, organizare, evaluare; exemple practice)
· Construcţia MCQ
· Curriculum (I) – proiectare, dezvoltare, implementare
· Curriculum (II) – proiectare, implementare, stadiile planificării, hărţi curriculare
· Curriculum (III) – modele particulare de curriculum; bolile curriculumului
· Utilizarea media în procesul de predare-învăţare la Medicină
· Pedagogie mixată (blended pedagogy); Pedagogie inversată (flipped pedagogy)
Evaluare finală scrisă (MCQ)
Prof. Univ. Dr. Augustin Cupşa
Prorector cu managementul academic,
învăţământ postuniversitar şi asigurarea calităţii procesului de învăţământ