PROIECT MEDICINA DENTARA 140885

Resurse

           Resursele materiale necesare implementarii proiectului vor fi asigurate de catre S si vor fi completate prin achizitionarea de bunuri, servicii si lucrari. Solicitantul va pune la dispozitie gratuit un sediu de implementare, unde se va reuni echipa, plus dotari: mobilier (birouri de scris, scaune, dulapuri), aer conditionat. Pentru IS, solicitantul va pune la dispozitia proiectului o sala dotata cu min. 8 calculatoare legate in retea (conform ROCT), 1 videoproiector. Dotarile materiale existente ale solicitantului vor fi completate prin realizarea de achizitii, conf.OUG nr.34/2006.

       Pentru desfasurarea optima a activitatilor proiectului se vor achizitiona urmatoarele: -36 premii in bani ptr motivarea si recompensarea performantelor deosebite demonstrate pe parcursul sau la sfarsitul stagiilor (30 premii) si intreprinderii simulate (6 premii); -publicatii, carti, reviste de specialitate relevante pentru elaborarea materialelor-suport pt stagii si IS; -produse de birotica si papetarie ptr activitatile de management si pentru activitatea directa cu studentii (stagii de practica si intreprindere simulata); -materii prime si materiale pentru derularea activitatii practice; - Hrana (produse alimentare: apa, cafea, produse ambalate) pentru sedintele operationale; -transport, cazare si hrana ptr studenti ptr cate 6 vizite de studiu a cate 2 zile, in Bucuresti; -cazare+diurna+transport pentru insotitorii grupurilor de 10 studenti in vizitele de studiu organizate la Bucuresti; -transport personal propriu in Craiova (pt activitati administrative+vizitarea centrelor de practica, supervizarea consilierii); - Licente si soft-uri: 5 licente pentru calculatoarele achizitionate (Windows, Ms Office, Antivirus); 5 softuri ptr stomatologie si actualizari lunare la acestea. - echipamente FEDR pentru buna desfasurare a intreprinderii simulate si a stagiilor de practica-A6 (5 calculatoare, 1 aparat foto, 1 Microscop endodontic cu lentile Schott, senzor full HD si HDMI, 1 Motor endo multifunctional, 1 Motor endo multifunctional cu apex locator incorporat , 1 Sistem endodontic cu tehnologie Root ZX, 6 Articulatoare, 6 Arcuri faciale, 6 Piese contraunghi, 6 turbine, 6 micromotoare, 1 dispozitiv de diagnostic ultra perfoman T-scan cu Software performant, cat si echipamente necesare bunei desfasurari a activitatii de management (3 imprimante birou). -Pentru informare si publicitate se vor achizitiona materiale promotionale (300 afiseA3 color, 650 pliante, 400 calendare birou, 2 bannere, 2 roll up, 2 mesh-uri panouri publicitare, 400 exemplare ghid de bune practici, 400 de mape de prezentare, 600 de pixuri personalizate, 36 tricouri inscriptionate ptr concursuri), se va produce 1 film prezentare proiect, se vor inchiria 2 panouri stradale-central, se vor difuza spotul TV, se vor publica 6 anunturi in presa scrisa/online). -Pentru campania de informare a studentilor-suport pentru activitatea de consiliere se vor achizitiona materiale de informare: 600 pliante si 400 de brosuri. - Se vor subcontracta: serviciile de consiliere si orientare profesionala (implementarea se va realiza la sediul furnizorului specializat) serviciile de audit financiar, expertiza contabila, servicii organizare evenimente, crearea si adaptarea platformei si paginii web (suport centre practica) pt a obtine o aplicatie executata cu profesionalism, in conformitate cu instructiunile Manualului de identitate vizuala POSDRU (care sa poata fi administrata cu usurinta ulterior si de personal nespecializat in IT). -Serviciile de organizare evenimente pentru 2 conferinte de presa, 2 seminarii de diseminare si 2 mese rotunde de schimb de bune practici, 1 seminar de prezentare rezultate finale proiect si vor include: sali de conferinta cu urmatoarele caracteristici-capacitate min 50 de locuri, sistem de sonorizare, sistem de video-proiectie, aer conditionat, acces la copiator si posibilitatea de inregistrare; configurarea spatiului, catering, servire. -Pt activitatile desfasurate la sediul S si P, am prevazut si cheltuielile cu utilitatile proportional cu timpul petrecut in acest spatiu, telefoane, fax, internet, iar pt S: servicii postale si/sau de curierat, cheltuieli financiare -comisioanele aferente conturilor deschise pt rambursare/prefinantare.