Descriere

Descriere

      

      Disciplina "Legislaţie, management, marketing şi deontologie" are 4 credite şi se desfăşoară pe parcursul a două semestre, astfel:

   Semestrul II din anul IV : 2 ore de curs şi 2 oră de seminar/săptămână

   Semestrul I din anul V: 1 oră de curs şi 1 oră de seminar/săptămână

 
      Cunoştinţele dobândite la disciplina de Legislaţie, Management, Marketing şi Deontologie oferă posibilitatea ca studenţii să se familiarizeze cu principalele concepte şi noţiuni de marketing şi management. Astfel, ei vor conştientiza că a face marketing farmaceutic nu se rezumă numai la cele 4 politici de bază, 4Ps - Politica de Produs, Politica de Preţ, Politica de Publicitate, Politica de Plasament - ci şi la studiile postmarketing şi la studiile de farmacoeconomie realizate în domeniul medicamentului.

              Deprinderile practice acumulate la orele de seminar în faţa calculatorului (laboratorul este dotat cu 10 calculatoare), utilizând sistemele de gestiune din unităţile farmaceutice, precum şi cunoaşterea legislaţiei în vigoare din domeniul farmaceutic constituie un ajutor important pentru asigurarea unor servicii farmaceutice de calitate.

 

       Nota finală din fiecare an se calculează ţinând cont de cele 2 verificări pe parcursul semestrului la lucrările practice.

Actualizat la 08.09.2021, 20:01